trött i byxan.. ellerva?

Nu känner jag mestadels för att sätta på mig ett par sköna sockar och mysa ner mig med min middag, mitt greys anatomy avsnitt och sen mestadels chill inomhus resten av kvällen och inte alls behöva röra på mig hemifrån.
Men sen finns andra sidan av melisa som har längtat efter en utekväll då det var ca 2 månader sist som mer än gärna vill sätta på sig kläderna och sminket och bege sig ut (ljuger lite, läs: skulle gärna vilja sätta på sig kläderna osv osv) Men jag känner mig dum om jag inte går ut. Jag har själv tjatat om att jag vill ha en utgång, om att jag vill dansa och dricka goda drinkar. För hur taggad blir man egentligen när det är såhär mysigt (ironi) väder ute som verkligen verkligen skriker ; idag ska vi ut och dansa! Nej, för det gör det ju inte.
Har lovat mig själv att jag 17.00 ska veta vad jag ska ha på mig. 12 minuter kvar. Går sådär va.. Men ska väl bege mig mot sovrummet och välja något helfestligt ur min helfestliga garderob. Sen får jag börja laga mat.
Måste åka härifrån vid 19. Kan inte kl får vara 15.00 för då har jag massa timmar kvar hemma, såhär vet jag med säkerhet att jag lär bli sen. Eller stressad. Något av dem.
Nu är det 11 minuter kvar, så nu går jag.
 
 
 
Mvh,
skittråkig 23-åring.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0