depressiva melisa.

Ibland är jag allt bra konstig, nu har jag en såndär konstig saknad efter den där hemska smärtan man en gång i tiden känt. Det känns verkligen som att man ibland glömmer bort att känna efter vad man känner och inte känner, men såndär smärta går inte riktigt att undvika. Jag är fullt medveten om att jag förmodligen är dummast i stan som saknar att må dåligt. Men jag är sån. Jag behöver känna det där som dödar en ibland för att uppskatta allt annat. Jag tror att alla människor behöver göra det. För att förstå och inse. Men som tur är brukar dessa känslor och tankar släppa relativt fort. 
it's easier to enjoy sunshine if there's rain 
and easier to enjoy joy if there's pain.
 

Jag måste vara helt sjuk i huvudet. Jag behöver aldrig bli lämnad ensam. Man tänker alldeles för mycket då.. 
 
 
mindre lycklig melisa..

Kommentarer
Postat av: märy

ja du är faktiskt extremt dum i huvudet när du skriver så, varsågod ta min smärta!!!

2012-10-09 @ 15:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0