jackor

Åh, jag har ett sånt sug efter en mockajacka, eller något liknande iaf.. Fått något fnatt och tycker det skulle vara snyggt för mig att gå runt i en sådan? Hittar dock INGEN som jag vill ha.. Självklart en som tydligen kostade femtonhundramiljoner kronor och var från kenzas kollektion hos Jofama. Känns dock sådär för mig att spendera femtonhundramiljoner kronor på en jacka. Så ska kika vidare. Inte för att jag har pengar, mest i hopp om att råka på en relativt billig mockajacka (måste inte vara äkta mocka, man är som man är) som också är skitsnygg och kanske lite varm då.
 
Utöver det sitter jag här i soffan i förd ett linne och trosor och extremt sexigt diadem som tar upp 70% av min stora skalle med en toffs (om man kan kalla det för det) och mina återfunna läsglasögon. Insåg att det hjälpte att ha dem. Bild skänkes ej. (Mest pga att jag fortfarande ett år senare inte förstått hur man tar webcambilder med min dator)
Ni får använda fantasin mina vänner... use your minds. Ska bege mig mot sängen och hoppas på att min sömn kommer fort inatt, orkar inte med många fler sömnlösa nätter. Ska dessutom upp tidigt imorgonbitti. Skola hela dagen imorgon.
 
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0