sunday mornin' rain is falling...

 
Idag har varit en bra dag. Vaknade upp "relativt" tidigt, runt 10-snåret. Upp och äta frukost, därefter spenderades lite mer än en timma på gymmet. Då jag är sjuk i kroppen, och inte jobbade igår, tog jag det lugnt och gick bara lite på löpbandet, gick dock i uppförsbacke så jag fick lite motstånd hela vägen.
Därefter städade vi lägenheten så allt är fint och rent nu (typ) och sen åkte vi till globen för att handla lampa till lillgrabbens akvarium, det gick sådär - den fanns inte där. Får fortsätta sökandet.
Sen lagade E mat och jag satt och skrev lite på min gruppredovisning till imorgon. Är klar nu så ska strax lägga mig. E ska upp vid onormal tid imorgon och jag tänkte lägga mig också. Vill vara utsövd till imorgon inför redovisningen så att man inte framstår som en idiot. Möjligtvis tantvarning att lägga sig vid 22, men wtf är dödstrött och måste hitta mig bättre rutiner. Jag är så bra på att ge andra rutiner och säga vad de behöver ,men aldrig ge mig själv det jag behöver. Vilket jag håller på och ändrar på nu, of course.
 
En annan sak som jag är en "smula" lycklig över, är att jag enbart har min lingvistikuppsats kvarn av allt gammalt skit som blev kvar från skolan. Jag är så lycklig över det. Äntligen har jag kommit någonvart. Tror dessutom jag kommit på ett ämne jag ska skriva om. Nu är det bara kvar att göra det och sen är jag på rätt väg mot min utbildning igen och inget gammalt är kvar.. Förstå känslan att gå från att behöva fixa ca 7 kurser, till att endast ha en enda kvar? Lyckan är enorm.
Med det ska jag lämna er i er ensamma lilla värld. Ensam är stark - nästan alltid.


 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0