sveriges sämsta bloggerska.

det är nog jag, efter min vän marie som bara låter sin blogg ligga där och chilla månader i taget?
Här sitter jag på tuben är på väg mot skolan där vi i järngänget (jag, mikael & neval) ska gå igenom lite kurslitteratur inför tentan på tors-fre. Eftersom jag åker bort kommer vi inte sitta ihop och skriva tillsammans så vi passar på att hjälpas åt innan.
Jag gissar på att Mikael är mer förberedd än både mig och Neval.

Utöver det har jag haft snyggare o bättre dagar. Känner mig blek, finnig och mest sliten. Förstår inte varför min hy börjat göra revolt mot mig? Möjligtvis att det är p-staven, men konstant fet hy och konstant sliten är jobbigt att vakna till. Hoppas att jag får lite lugn och ro hos mamma och massa bra sömn och så ska jag basta. Det är också bra för hyn.

Ne nu är jag väl framme strax. Ska försöka mig på att skriva här lite mer frekvent än vad jag gör just nu.

Mvh Sliten tjej



Kommentarer
Postat av: mary

vad menar du me det exakt ?;)

2012-11-01 @ 10:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0