klipp klipp

idag åker håret av! Eller ja kanske någon centimeter och möjligtvis ett försök till frisyr, just nu är det mest bara konstigt och jobbigt. Men jag blir alltid likadan vid den här längden på håret, jag är himla rastlös och orkar inte vänta på att det ska växa 10cm till så jag har lite längre hår, det jag numera eftersträvar litegrann. Därför jag inte ska klippa allt för mycket idag heller.. Självklart ska jag klippa mig på ett ungefär så son jag alltid brukar - oooväääntat? NEJ! Men jag älskar förändring, när man inte har möjlighet eller ork eller vilja att förändra allt för mycket i livet kan man alltid köra på små förändringar.....
men såhär typ hade jag tänkt mig.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0