Lördag.

Hej!

Skön start på lördagen, nu lovar jag att jag ska orka mig iväg till gymmet och röra på fläsket.
Igår kom mamma och sefik hit för att hämta sin bil de hade köpt, jättefin volvo. Sen åkte vi hem till oss och åt middag och umgicks, slutade med att vi satt uppe till halv 1 och pratade om umgicks. En väldigt skön kväll med andra ord.
Gick upp vid 9 och åt frukost, sen begav mami o sefik sig hemåt och jag ligger i soffan inlindad i tjocka täcker och sköna kläder.
Måste orka mig upp nu till gymmet, för att sen städa lgh och längta till ikväll då det är MAGIC MIKE på bio. Som jag längtar!!

Funderad på om jag ska klippa mig igen?
Yes, No?


Kommentarer
Postat av: naima

finis!!

2012-09-19 @ 20:33:07
URL: http://www.dawns.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0