Skolstart!

Skolstarten idag gick väl sådär.. Jag hitta aldrig till min föreläsning, den visade sig vara på sociologiska institutet som ligger på sveaplan (hängde inte jag alls med på?) så det gick sådär. Som tur var råkade jag på en grupp som ska plugga samma kurs så de visade sig att jag inte missa allt för mycket, att jag har ca 80 sidor att läsa till imorgon och att böckerna är svindyra. Men de är ok. Har ändå absolut hur mycket pengar som helst... Säger vi.
Satte på mig nya skorna, ångest vill inte behålla dom - dumma mig och dumma impulsköp. Jag har hamnat i någon konstig slösamassapengarsvacka, alltså hela jag är så himla mycket i kaos o tusen bitar medan resten av mitt liv är ganska stabilt och allt är verkligen som se bör vara - sen kommer mitt psyke och ställer till det i mitt annars relativt stabila liv.. Typiskt.
Positiva är väl att skolan är igång och att jag numera också ska komma igång med resterande saker jag är i behov av , som träningen o plugget.
Utöver det var jag iväg och satte in p-stav idag så här blir inga barn gjorda på typ tre år. Känns gött att slippa oron för att det ska råka hända, iom att jag är sämst på att komma ihåg mina p-piller. Så fick ta spruta idag och jag ville dö litegrann. Är ju himla läskigt med sprutor tycker jag. Gör ont o sticks och grejer. Men det är rätt udda då jag älskar att tatuera mig? Jaja nog om det..

Kvällens planer är städa lgh, träna, läsa mina 80 sidor.. Dags o börja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0