depressing

Shit känner själv hur tröttsam jag låter i mina inlägg.. Men vad annars har man inte en osynlig vän för om inte för att gnälla?
Ska försöka skära ner på det. från och med imorgon. Just ikväll är jag extra ängslig. Har min andra intervju imorgon och har SÅ mycket ångest? Har sån otrolig prestarionsångest att allt som jag bedöms för är otroligt svårt, speciellt om jag blir bedömd där på stället. Nu ska jag visa imorgon vad jag kan och hur jag kan använda mig av det, då kommer alla tusen frågor ; är detta bra? är detta dåligt? är detta rätt? Ifrågasättandet sätts på max och jag vill helst av allt fejka en sjukdom och återkomma någon gång i nästa liv.. Därför jag alltid får blackout på en salstenta , klarar inte av dem.

Annars har dagen varit bra. Jobbade på simskolan idag och det gjorde mig glad. ♥ Ska få jobba lite mer nästa månad. Vill helst skippa Golden helt, men dricksen är behövliga inför sommaren. Dem ska hjälpa mig överleva min månadssemester hade jag tänkt.
Nu ska jag somna. Trött som satan.

God natt // Mälisa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0