Dold förstoppning.

Känns som en roande rubrik. Nej men på riktigt så har min mage känts mer eller mindre som en boll den senaste månaden typ.
Eftersom jag har en släng (underdrift) av hypokondri så googlar jag det mesta, så nu verkar jag ha dold förstoppning, alltså; du bajsar som vanligt men det är typ gul signal i tarmen så maten står i kö för att komma ut = inte så jättebra.
Vad som kan hjälpa är att äta avokado, nötter, ägg och ost. Så imorgon tänkte jag handla 13 kg avokado och nötter och trycka i mig allt på en o samma gång. Får hoppas det släppt i övermorgon isf.

Annars har dagen varit tillfredställande, powerwalk, plugg , träning (lyckades dock inte nå de mål jag ville men det finns en dag imorgon också) , lite mera plugg och jag blev tom klar med en punkt på tisdagslistan.
Så jag är stolt över vad jag åstadkommit idag. Jag är också nöjd över att det blev oavgjort på den match både min bästa vän och min pojkvän var på. Kan alla familjemedlemmar snälla sluta heja på motsatta lag? Blir svårt att välja vem jag ska bli glad med?!? Förstår ni inte det?

Nu ska jag läsa i en alldeles underlig bok som verkar handla om två mörkhyade lesbiska kvinnor från någon gång för länge sen.. JAG TROR de tom skriver hur den ena får orgasm, fast inte uttryckligen? Den är bra på sitt sätt. skriven på ett provocerande sätt, lyfter många frågor på samma gång och turligt nog endast 62 sidor lång.

Mvh förstoppnings-melisa ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0