PLL

Nu ska jag äta lunch och försöka ge serien PLL [Pretty Little Liars] en chans i och med att många skriver att den är bra. Känns smålöjlig, men look who's talking, beroende av; OTH, GG och Greys så det kan vara en serie för mig.
Har spenderat förmiddagen med att läsa lite, svårt att hålla sig vaken när man läser kl 8 på morgonen dock, och gjort färdigt mitt index till portfoliot. Ska fortsätta läsa efter min break och se om jag kan påbörja min mid-term essay uppsats till modernismen.
Förstå att det endast är ca 2 månader kvar av min Engelska kurs som lärare, sen då? Får se, det lutar åt Sv2 - Jag minns än min Sv2 lärare Kajsa, jag tyckte hon var underbar. Eller så slutar det upp med att jag har ett jobb och undervisa SFI på kvällarna åt nykomlingar. Det vore också roligt! Det finns så mycket som vore roligt att jobba med och lära sig och göra i livet.
Men först ska vi bli klara med detta, och you never know. Var på en supercool intervju i fredags, han skulle höra av sig denna vecka om hur det gick. Så kan sluta med att en har jobb redan om två-tre veckor. Sen har jag även simlärarjobbet som jag ska börja på nu på torsdag igen. Ska bli riktigt roligt! Längtar otroligt mycket. Har redan 5 dagar denna månad. Så håller bara tummarna för fler nu..

Nu är första avsnittet strax klart. Ska värma maten.
Adjökens (som elias sa imorses, så jävla rolig unge)

Ps: Sommar we miss you, please come again!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0