skön start..

Vore gött om man alltid kunde börja kl 13.00 , man hinner med mycket innan.
Startade dagen med ett gympass och verkligen MÖRDADE mina ben idag. Cykel, benpress, lår, rumpa, utfall, knäböj sen gav jag mage o rygg lite knuff med ryggresning o sittups. Kommer gå som jag bajsat ner mig tre dagar framöver men det är ok. Sen unnade jag mig lite brunhet.
Jävlar vad trött jag är just nu. Sitter på tuben till skolan och skulle inte tacka nej till en powernap på tuben.
Nu är det dags att ge hjärnan en liten knuff. Idag behöver jag fixa lite skola och sen ikväll är det bara serier för heeela slanten.
Idag hämtar vi även lillfisen så det blir självklart att leka lite där emellan.

Melisa i solarium..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0