sleep I hate you..

Efter några dagar med totalt förvrängd sömn borde jag ha lättare för att somna.. Varför händer det inte? Istället lyssnar jag när.Esteban snarkar och vill att dagarna ska gå lite snabbare. Men dom går sådär. Jag vill mest att mer ska hända. Men att tiden inte ska gå. Det säger självklart emot allt jag nyss sa, men det kan jag inte bry mig mindre om., jag tänkte fel. Imorgon ska jag långfika med bästiskarina och snacka mycket skit.

Idag har vi slösat pengar och hittat massa fina saker mer att köpa. Nytt köksbord kommer in till helgen, stolarna ska vi hämta imorgon och en ny matta fick vi hem idag. Vi siktar även på en ny soffa tills på lördag. Vore rätt skönt att skaffa nytt och fräsht. Åtminstone de saker som inte är nya. Sen någon gång kommer även ett sideboard. Eftersom den vita hyllan inte längre får plats så måste vi ändra på lite mer. Största frågan kommer bli vad vi gör med skrivaren och all annan skit från skrivbord + hylla? Tåls att tänka på. Mycket i-landsproblem idag. Men sånt är skönt det också. Nu är jag väldigt hungrig och känner att jag helst inte orkar äta något.

God natt..



elias är en riktig mästerfotograf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0