Om man ändå vore morgonmänniska..

Ska möta upp Neval runt halv 11. Vilket ger mig ca 1 tim att göra något på. Hade självklart hunnit med något vettigt i och med att jag varit uppe sen kvart i sju. Trots detta har jag inte gjort mer än ätit frukost, druckit kaffe och platat håret. Vad nu då? Vill säga att jag ska läsa.. men det känns som något som inte kommer ske, då jag är något av en oproduktiv människa de första typ 5 timmarna på dygnet. Tar ju änna lite tid o vakna vettö!

Kanske skulle man ändra på denna dåliga vana? Kanske skulle man bli en såndär jobbig typ som gör det mesta rätt som aööa hatar? Vore skönt på något sätt.
Kanske skulle man skaffa hund för då skulle man dagligen vara illa tvungen att gå ut på en promenad så fort man vakna, då finns det anledning till det. Sån är jag. För att göra något måste jag ha anledning till att göra det. Lathet i stor förpackning.

Jag har många år kvar, kan bli den där jobbiga typen en annan dag i livet. Nu ska jag powernapa i soffan.

Mvh, Melisa Demir




Kommentarer
Postat av: märy

plata håret ? vad gör man då? :P sötnöt.
snart så ses vi min sköna böna

2013-01-29 @ 11:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0