sunday bloody sunday.

Den här bittra söndagen har mest spenderats i trötthetens tecken. Bortsett från gympasset vi var på i förmiddags. Kom upp i någorlunda tid (10.00) och gick och gymmade vid 11.30 - helt ok.
Har dock varit astrött mest hela dagen, lagat långkok (typ), skulle prova på en maträtt jennifer & niklas bjöd på i måndags, men den blev dessvärre inte riktigt lika lyckad som hennes, får ha överseende hon är ändå kock och det var en maträtt från hennes hemland (I think?), så med det i åtanke var det faktiskt helt ok.
 
Nu ska jag strax lägga mig i sängen och läsa lite plugg. Hoppas jag inte somnar mitt i bara. Insåg nu att jag borde börjat läsa i torsdags. Har en hel del att läsa. Bara en av böckerna ligger på runt 100 sidor. Sen är det två andra böcker till så ja, räkna ut det själva.
 
Känns faktiskt ganska skönt att ännu en vecka har passerat, en skön vecka. Har hunnit iväg till gymmet hela fem gånger sen förra veckan i lördags. Så, mitt nya liv är på god väg, åtminstone åt rätt håll för en gångs skull. Dock skulle jag döda för ännu en colaburk ikväll men detta får duga för denna vecka. Nöjd och belåten är jag med denna vecka.
Den kommande ska bli tusen gånger bättre för då får jag träffa my soulsister märy the one. Vilket ska bli awesomeness på hög nivå.
 
Godnatt älskade vänner,
 
 
Gammal bild, som oftast får mig att skratta - vad försöker jag med? varför försöker jag ens med något? när ska jag ge upp min modellkariär?
Kan åtminstone njuta av min fläckfria ansikte. Nedrans p-stav och hormoner som gör mig fetare och finnigare.. Ibland behövs inte mer för att bli ledsen.

Kommentarer
Postat av: märy

japp torsdag ska jag dit ;) då ses vi ju! ni ska väl vara med efter mässan o ta ett glas vin :D

2013-01-28 @ 15:04:02
URL: http://miahed.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0