bitches be like

just woke up



tired n shit..
Sitter i soffan och dricker lite halväckligt kaffe. Måste få igång magen. Tävlar med E om vem som kan droppa flest kilon innan Espana ... För tillfället leder han och jag måste ta igen. Å andra sidan har han ett psyke som en oxe och äter knappt? Medan min kärlek (underskattat i detta läge) till mat är för stor och därför äter jag. Och är hungrig mest hela tiden ändå. Längtar tills på torsdag, då ska jag få äta en riktig Melisa portion igen och detta med glädje. Men tills dess ska jag börja äta ÄNNU mindre. Två kg på två dagar till. Can I make it? Mycket som står på spel och jag måste vinna.
Annars är det gött med semester. Otroligt skönt att göra lite vad man vill när man vaknar. Men ibland blir det lite segt, när man inte riktigt vet vad man ska göra och man har ca 0,1 vänner i sthlm.. Då ligger man i underläge. Men de är ok. Spenderat mest tid på att springa, gå och tänka på mat at the moment ändå.

Vart hos mamma i fem dagar. Cyklat, årets första dopp när vi hade två timmar med solsken och lite minigolf. Saknat lillfisen. Men snart så.

Men NU, NU ska jag bajsa. :-)
Glad påsk och på återseende! elle nött.



Im sexy and I know it.. VEM MER GÅR SÅHÄR SEXIGT?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0