fredagspinglan ...




Jag är så snygg denna fredagskväll. Tvätta kläder är även himlans ROLIGT! Inte nog med det är det kul att skriva CP-UPPSATS när hjärnan går i s l o w m o w ... (läs i slowmotion)
Skulle nyss ner till tvättstugan "ahh vart är nycklarna?!" alltid samma panik. "ah este får ta dina nycklar".. Väl nere i tvättstugan "åh jag hitta nycklarna, dom låg i min bakficka" BRA TJEJ.
Första omgången kom jag ner pigg som en lärka, i med headset och full rulle på musiken. Helt ensam så drar av mitt grymma solo till Nelly - Dilemma , inser sedan när min tvättstugekompis ska gå att jag tydligen inte alls vart ensam..
Åh så mkt mer kan bli bra ikv. Vankas sömn , dock måsre det bäddas. Lär inte jag orka?
Nu ska jag läsa lite o försöka hitta en referens till något jag själv hittat på o skrivit i CP-uppsatsen.. tydligen måste man vara mer tydlig med egna tankar och vad som e sant.. JAJA SNICKSNACK SÄGER JAG!

Nu har jag dampat klart.
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0