förvirrade melisa

Idag är jag inte helt med i svängarna. Har haft en ganska så skön dag med häng med svärfamiljen. Tränat och slagit mitt rekord, numera springer/joggar/powerwalkar denna dam 5 km på 36 minuter. När jag började låg det på 45 minuter. Så liten förbättring är det allt. Jag är i alla fall nöjd. Så småningom ska jag börja springa längre sträckor.
Jag måste ta mig genom de första tre månaderna med träning. Då blir det en vana. I Bosnien får det bli morgonpromenader i solen som start på dagen, bara för att inte förlora det.

Hur som haver, mitt i mitt chillande så får jag sms från chefen som frågar om jag är där. SJÄLVKLART har jag glömt bort att jag börjar 18.00 idag. Sms får jag när kl är 18.00. Jag älskar min extrema koll på saker och ting. Jag är sånhär exakt hela tiden. Glömmer saker, varje dag. Jag har mycket som ska göras dagligen, ungefär hälften glömmer jag bort.
Hur ska jag lösa detta problem? Behöver tips och råd på hur man skapar mer struktur och vad man gör om man är förvirrad som mig?

Nu sitter jag på jobbet, något mätt då jaf fick springa och köpa mat. Thaimat , och vi alla vet vad den maten gör med min mage. Så här sitter jag och släpper väder och låtsas mest som att det regnar.

träningsmelisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0