främling.. vad känner du för mig.

Jag vet, är nästan en främmande sak att blogga för tillfället.
Men livet har rullat på så mycket i otroligt snabb fart att jag inte ens vet exakt vad jag ska ta mig till. 
Sitter och jobbar på med min bachelors och borde egentligen vara halvklar, men jag är så himla långt från mål att jag är osäker på att jag blir klar i tid. Vi får helt enkelt se. 
Har fått heltidsjobb, dock inte börjat heltid än utan bara kört på halvtid nu, varit några dagar i Holland och hälsat på. Även jobbat på mina två andra jobb. Det är lite sjukt, hur jag på en månads tid gick från att ha ett typ 20% jobb till tre jobb varav ett är heltid och de andra är på 20% var - typ. Vad jobbar man då, 140% eller? Otroligt skönt är det iaf. Det kommer bli bäst i höst när heltidsjobbet kör igång på riktigt. Då kommer livet se så himla annorlunda ut. Mycket lättare på sitt sätt. Mindre ångest definitivt.
 
Annars så sitter jag just nu och undviker att jobba med uppsatsen, noll koncentration så får i princip ingenting gjort. Två pojkar springer runt, spelar bandy och bråkar konstant. Livet i ett nötskal sådär. 
Jag har feber, och mår skit, ska åka hemifrån om ca 2 timmar för att jobba några timmar på Golden. Är sådär taggad på det i o m att jag mår piss, men ska på en månads semester i sommar, så det behövs så mycket pengar som möjligt för tillfället. 
 
I tisdags köpte jag inlines till mig och hjärtat, han fick en för tidig födelsedagspresent. Så i förrgår var vi ute och åkte. Det var skitkul. Men även otroligt läskigt. Dödsångest i backar. Kan ju inte stanna så blir lite jobbigt att åka i backar då. Fick åka vidare och inte kunna stanna. 
 
Nu måste jag väl återvända till den här jävla cp-uppsatsen. Är redan trött på den. Har ca 15 sidor kvar att skriva. DET känns stabilt. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: märy

haha :) oj vad vi ska åka när jag kommer, då får du hålla i dig kan jag lova :d

2013-05-11 @ 10:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0