sjuk,

jag är för sjuk för mitt eget bästa. jag är sådär sjuk att man nästan svimmar av o röra på sig. och jag funderar på hurr jag ska lyckas bära med mig min väska och min dator. Och hur jag ska orka åka tåg i tre timmar. Det blev x2000 så jag får bara en två timmars tågresa från sthlm till skövde, men sen har jag ju en timmas resa in till sthlm. Vilket är det mest sugiga.
Jag blir som sagt ynklig när jag är sjuk, och nu längtar jag bara hem till mamma så att jag kan få i mig mat. Orkar inte laga mat, och har inget som jag kan göra.. Eller kanske ska göra lite soppa. Det tar ju bara 5 minuter, frågan är om jag kan få i mig den. Ska försöka.

wish me luck, och om jag inte skriver inom en snar framtid är jag förmodligen död!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0