Precis så som det ska vara,

trots att magen är lite knasig och jag fiser hejvilt så mår jag fruktansvärt bra just nu. vet dock inte varför jag inte somnat än, men de kommer la snart.
J ligger bredvid och andas lika högljutt som alltid, något jag kommer få vänja mig vid i fortsättningen. Är det inte trevligt när allt efter tusen om och men till slut blir så som man tänkt sig? Så som man för ett halvår sen inte ens vågade tänka, vill man mer än gärna ha idag, så som man för ett år sen kämpade mot, kämpar man för idag. Det är sjukt hur saker o ting kan förändras, hur man till slut kan inse att alla andra kommer och går, med väldigt mycket mindre betydelse än just det här. För trots allting är det här jag är i slutändan. Och jag trivs, fastän han svettas som en gris när han sover.

Nu ska jag smyga ut o röka, och ställa in colan i kylen. Imorgon bitti är vi lediga och får sova i evigheters evighet. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0