det är mycket mycket mycket nu.

nu ska jag vara duktig. ska sätta mig med något av alla mina hundra skolarbeten som jag har att göra. känns som en god idé. alla de andra tjejerna är ute och dricker. hade inte varit en god idé för mig, fastän de vart jävligt lockande när natta, malin och sambo höll på och fixa sig. men idag är inte hjärnan, hjärtat eller kroppen på rätt plats så jag skippade det.
jag hatade omvärlden när jag vaknade idag. jag låg i sängen i tre timmar och stirrade in i väggen och önskade att väggen skulle äta upp mig. imorgon blir en bättre dag. i promise you that.

nu ska jag som sagt plugga och sen drömma om kira najtli. vi posade ihop härom dagen! fan vad mycket kändisar som strosar runt på gatorna här i london. titta bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0