Öronproppar!

Egentligen är detta inlägg mestadels för min egna skull då jag vill påminna mig själv om att skaffa massa mer Öronproppar, de försvinner ju så lätt men är väldigt behövliga nu för tiden. Då min sömn blivit helt knasig och jag inte kan somna om det inte är knäpptyst eller om inte alla andra redan somnat. Just nu ligger j i sängen bredvid och sover, och andas sådär lite för högt som han alltid gör, och Oscar ligger i vardagsrummet och snarkar, lite sådär som han alltid gör. Och här ligger jag, planen imorgon skulle vara att gå upp i någorlunda bra tid och ta tag i diverse viktiga saker, tex söka jobb och skriva ut mitt cv. Ska börja dagen med en kort promenad till biblioteket här och undersöka deras datastatus och skruvade, kanske inte är mer komplicerat än så. Sen tänkte jag åka iväg på tejpjakt, inte vanligt tejp utan dubbelhäftande. Idag har det inhandlats speglar som skall hängas upp, på ett ganska så farligt ställe faktiskt men det blir fint åtminstone. Annars spenderades en sisådär tre timmar på Ikea idag och tyvärr står en hel del på önskelistan, men tror att det får vänta tills efter nyår och tills man har en lite störres inkomst så att man kan handla för belopp med massa nollor i, det vore väl ändå ganska så trevligt? Jo de tycker jag. Jag måste få komma bort lite. Bort med dagens vardag och in med något nytt och annorlunda, något lite oväntat - men på ett positivt sätt helst. För övrigt satt jag och gjorde lite iqtest från en app jag laddade ner i all tristess jag fått utstå de senaste tre timmarna, på det ena vart jag strax under average, på de andra vart jag ganska högt över averege och på det tredje vart jag severly damaged. Innebär det då att jag är jävligt korkad eller bara lite halvkorkad? Kanske skulle ge det där kallat för sömn en liten chans igen, jag och min ena öronpropp jag hittade kanske kan lyckas lura kroppen! God natt, love M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0