Dirty dancing!

Sitter på jobbet, låt ur mim favvofilm spelas i showen just nu och jag tänker att jag längtar till nästa år. Då har E lovat att ta med mig till musikalen. Som jag längtar.

Utöver det hoppade jag in åt sjuklingen Linn idag, ska strax sätta mig och läsa skoltext. Är själv lite sjuk, eller börjar bli. Ni vet huvudvärken och halsonten som skriker "du kommer bli sjuuuuk!!!!" ah precis den har jag just nu.

Igår blev jag och E vänner igen efter att ha spenderat hela måndagen i högsta möjliga tystnad. Kändes sådär, vi låg i varsitt rum och gjorde saker var för sig - händer aldrig om inte jag måste plugga. Tom då kan vi sitta i samma rum ibland.
Men igårkväll kom han hem med choklad till mig (jävligt goda tryfflar) medan jag gjorde middag till oss som enligt mig smakade utsökt. Tzatsiki is the shit. Sen pratade vi om det som vuxna barn istället för att bråka om det som barnsliga barn. Det var skönt. Sen hade vi sex, två gånger.
Sen blev jag sjuk.

Juste, jag blev även mörkhårig och snygg igår.
Nä, nu ska la jag äta min choklad, dricka min cola och läsa lite plugg.

Ni kan få njuta av min skönhet så länge... (längst ner är håret innan transformation)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0