Hemma!

Eller tja, sitter på tuben hem åtminstone. Och jag är så jäävla trött. Den här helgen har inneburit alldeles för lite sömn för att jag egentligen ska orka med.
I fredags blev det en rätt soft förfest, därefter plojade vi igenom lite barer, kom i säng vid 5.
Lördag var födelsedagsfest och alla andra skulle gå ut, dock så blev jag plus typ 7 andra kvar och de blev hemmakrök o häng, där vi bjöd på allsång typ. Vilket det tyvärr finns filmbevis på.
Efter lite om o men och ca 10 porttelefonssamtal senare kom vi iväg för käk. Enbart för att efter käket fortsätta dricka igen, jag som inte är lika van jag slutade innan vi gick och åt. Lika bra det. Kom i säng strax efter sex = död.

Summa sumarum så var helgen väldigt rolig och många människor var jävligt trevliga.
Nu ska E möta upp mig och vi ska köpa sushi, sådär hungrig o sådär sugen på just sushi men det funkar. Orkar inte försöka komma på något annat ändå. Sen vill jag spendera resten av dagen i sängen med tvserier och lite för mycket sex.

För övrigt ville jag inte fastna på bild what so ever denna helg så kommer bli sådär många bilder att visa upp.
Puss en JÄVLIGT trött Melisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0