De latas hem.

Idag skulle vi upp o träna runt 8 imorse, hände det? Svar nej! Istället klev vi upp vid kvart över 9 och käkade frulle o sen åkte E iväg till jobbet. Jag myste ner mig i soffan med min kopp med te och tänkte att jag ändå skulle gå iväg och träna.. Istället råkade jag somna om i en halvtimme. VARFÖR är jag trött exakt hela tiden nu? Så fort jag kopplar av eller är i liggläge så blir jag trött och somnar, alla tider förutom då på natten när jag väl går och lägger mig. Kanske därför jag är trött. För jag ligger och vrider mig i en sisådär 2 timmar innan jag lyckas somna?

Måste orka vara vaken!! Ska börja hälla i mig kaffe på morgonen.

För övrigt är jag arg som fan för jag glömde mina shampon på badhuset, ni vet de som kostar lite mer? Ah och nu har jag inga pengar för att köpa nya så nu kliar hela hårbotten av att få besök av gamla dåliga vänner. JOBBIGT!

Trött tjaj efter powernap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0