tenta

Okej, nu har fyra veckor av stress och press gått. Båda tentorna är gjorda, resultatet är definitivt mycket bättre än föregående gånger, men jag vet inte om det kommer räcka till.
Ca 10 min in på tentan idag så kräktes jag, just nu ligger jag i sängen och är heeeelt slut. Ska vila mig en stund för all energi gick ur mig när jag blev klar. Tänk er att bära världens tyngsta sten i flera veckor för att sen slänga iväg den, så känns det just nu.
Men jag vet att så fort powernapen är över lär jag bära massa tyngd tills jag vet exakt hur det gick.
14 dagar dröjer det, på ett ungefär. 336 timmar, kommer vara en evighet för mig.
Nu vill jag somna en sväng. Godnatt! Eller ja, god powernap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0