såjävlabra.

Nu är melisa trött. trött i skallen, trött i kroppen, trött i och på allt.
Registrerade mig på nya kursen idag, fast var nära på att inte kunna göra det. Skit lärare man kan ha. Bra att han under två månaders tid inte kunnat läsa igenom mitt arbete. TVÅ MÅNADER! Vart så förbannad, men det löste sig till slut och jag kan fortsätta mina äckliga studier som innan.
Idag fick vi schemat. Mycket mindre mysigt. Kommer ha skola i princip varje dag. Varenda jävla dag. Vissa dagar kommer jag ha skola 4-5 timmar och andra dagar 2 timmar. När ska jag andas? När ska jag jobba? När ska jag vara? När ska man hinna leva?
Well.. fast fan. Karinas mormors citat har fastnat i huvudet på mig 'det är när man sitter o väntar på att det där bra o det där bra ska komma som livet går förbi en'  det gäller alltid alltså att ta vara på nu, och inte på sen.
Sen har jag även spenderat dagen med att shoppa. Kom hem med skor, t-shirt och kjol. Kan ni fatta - jag köpte en kjol, som är blå och luftig. Så nu är melisa väldigt nöjd. Nöjd med dagen. Käka lunch på ett rätt nice ställe i stan också med mina två tjejor. Så en bra dag. Och handlat mat. 805 kr. Tror ni jag fick med massa jävla mat hem? Jag fick med maaaassa jävla mat hem.


Och nu sitter jag här helt själv och inser att jag hatar att vara ensam. Fan också. Förut klarade jag mig så bra med att vara själv. Micke drog för typ två timmar sen, och sen dess har jag suttit och stirrat i väggen och dator skärmen. Visserligen var jag inte speciellt social som somnade till filmen men wtf.. jag är ju faktiskt trött. men jag var ändå inte ensam åtminstone. men nu. helt jävla as ensam. och min närmsta kontakt med omvärlden är msn. fan vad det suger. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0