hard work work,

nu ska man snart iväg o jobba. 14-21 idag. Men de är lugnt fan, jag har kommit fram till att jag har jävligt underbara arbetskompisar. Liiite nöjd.
Utöver det så funkar de mesta bra. Det mesta känns rätt. Och det mesta är rätt. Imorses vaknade jag till av åska och spöregn vilket i sig var skönt, lite svalt måste vi få ha det. Och nu funderar jag på shorts eller jeans idag? Och jag var snygg igår som leta efter min tröja på jobbet som låg hemma hela tiden. De var starkt jobbat.

When you get to point of no return.. är de bara o fortsätta.
Give me a kiss before you tell me goodbye
Don't you take it so hard now
And please don't take it so bad
I'll still be thinking of you
And the times we had...


Hahah, hittade ett snyggt sparat sms i min mobil " han är inte retard ,han är retard. spara det " från i tisdags. Men mindes hur citatet skulle gå till egentligen - han är inte retard, han är return. Malin är smart den lilla tjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0