hungrig,

nu är jag rääätt så jävla hungrig. och trött, och gudvetvadmer. och själv för första gången på en vecka kanske. känns sjukt konstigt.
har precis kommit hem från mitt "andra hem" nyss, mikael och malin, har sovit där såpass många gånger nu att jag fått egna sovkläder. enda som fattas nu är min egna tandborste och handduk så är de klart sen. igår vart det bio på heroncity my bloody valentine i 3d, själva filmen var lite seg men effekterna var så jävla grymma. man kunde se en kula flyga typ 4 cm från ens ansikte, som matrix. Fett coolt. Sen åkte vi hem till viktor på fest, där de startade bra med öl spelet och skulle kunnat bli en rejäl fylla, fram tills viktor sa " melisa ska vi gå och spela mario?" och ja, resten av kvällen satt jag och spelade mario, det blev tom såpass illa att jag satt helt själv i hans rum och spelade med både luigi och mario för att alla andra hann tröttna.. jag är duktig på att festa.
hemma hos micke o malin fortsatte vi med nattkäk samt sämsta filmen ever tills vi däcka. och nu är jag här. och dagen har inte varit till min fördel what so ever.. och upptäckte nyss att det här inte är en bra dag alls. känns skönt o tappa bort en av sina viktigaste ägodelar. känns riktigt bra. vill ju inte alls hoppa från balkongen. vill inte alls döda mig själv för att jag är klantig som ett as. vill inte alls slå ihjäl mig själv. jag fattar bara inte hur jag lyckas.
och jag fattar inte varför i helvete JAG INTE KAN SLÄPPA TANKEN PÅ ALLT! Och varför i helvete det bara inte försvinner, och varför i helvete det inte slutar göra ont, och varför i helvete det inte är lika lätt som det borde vara?
funderar starkt på att stänga in mig i mitt sovrum och stirra upp i taket så länge jag bara kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0