naket är bra.

idag kom värmen på besök en sväng, lite för varmt. jag däcka totalt på soffan medan johan låg och klia mig på ryggen. det kan man väl ändå få kalla livet? just nu sitter han och sliter med mitt nintendo, en halv underbar syn - halvnaken man som håller på med elektronik. well, det är ju precis den plats en kille ska ha ;) eller något sånt. bortsett från det har vi käkat så mycket gott idag så det är läskigt.
och nu ska jag väl återvända till att umgås, vi ska varva mario den här gången. totalmisslyckades förra gången, well not this time!
och ibland vill jag döda dig, kanske stampa lite på dig och kanske stampa lite på andra männsikor också. be dig eller tja, dom dra åt helvete och suga min kuk som icke existerar så att jag sedan kan andas... meeen ska väl inte säga något å andra sidan. jag är långt ifrån bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0