söndag!

Söndagen idag skulle egentligen bli en jobbdag, men icke sa nicke. Melisa kunde inte somna förrän vid 8 imorses, så hon mådde inte prima skinka när hon vakna, därav en sjukanmälning vilket ledde till att jag sov bort halva dagen och städade sedan andra halvan. Ser lite fint ut här nu. Så sjukt skönt dessutom.. Och senare på kvällen kom mikael och fixade vårt nintendo, så melisa har spelat liiite mario nu också. Lagade galet god kyckling, glodde på en halv ok film på 4an (jag hatar nyheterna mitt i filmen) och sen åkte han hem igen, så färgade jag karinas hår. Och nu sitter jag här. Efter en helt ok dag.
Och nu, ska jag sova. Och imorgon ska jag jobba. Imorgon är det jobbig dag igen. Pallar inte jobba mer. Vill ha semester typ nu. Men snart, riktigt snart blir det en bra semester.
Och nu tar karina sin dator.
Så, God natt.

detgörrättsåontannarsliksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0