weeird feeling,

ligger i soffan och är jävligt seg, vilket i sig inte alls är konstigt. tänkte se om det finns något enkelt som jag kanske kan få i mig. har slutat spy, vilket är riktigt jävla underbart. men allt jag fick i mig igå som jag inte spydde upp var en halv macka ungefär. så jag skulle råda alla som vill gå ner fetingsnabbt till att ta till min metod - bli konstigt sjuk, inte veta vad det är helt rikigt och spy konstant i 11 timmar. Ungefär 2 gånger i halvtimman minst. Sådär jätte mysigt. Knepigt var det iaf. Och de på löwenströmska sjh var ju helt åt helvete " varför åkte du inte till en husläkare i sigtuna?? varför kom du hit för??" jävla äckliga fittor. så bra tar de hand om en. man blir helt fuckad, ville bara åka därifrån. jag sa det till karina framför alla sköterskor, " karina, ring ambulans igen och säg att vi vill ha en från danderyds sjukhus för dom gör inget som kan hjälpa mig här på löwenströmska " och då reagerade horungarna, och gjorde lite prover, fan kunde inte ens kolla blodtrycket för jag inte kunde andas. Och för att jag behövde spy ett par gånger innan de kunde köra igång. Aha, så jag mådde faktiskt lite dåligt på riktigt och försökte inte alls fejka det för att få smärtstillande, jo tack då hade jag säkert legat och vridit mig av smärta i hela kroppen. jag hatar sveriges sjukhus. ingenstans får man bra behandling. amatörer hela jävla skithögen!  och så, nu fick jag ur mig lite sån ilska.
men det var skumt, gick från mensvärk till spya, till kramp i luftvägarna, till spy konstant i två timmar, till tung ångestattack till nästan svimma, till sjukhus, till fortsätta spy i ca 9 timmar resten av dagen.
och pga allt detta kommer familjen en dag tidigare. lite halv jobbigt då lägenheten ser ut som fan och jag hade velat ha lite tid över till att kanske umgås med lite människor och säga hejdå. men istället måste jag städa, fast lucky me har en god vän vid namn mikael som sa han skulle hjälpa mig hinna bli klar med allt innan mamma och dom kommer idag :$ och det var så hemskt, för han o malin var här igår när allt började hända, vi hade festat lite kvällen innan och som alltid sov de över.

På lördag är det bosnien som gäller, och det ska bli underbart. att släppa allting för en liten stund, att slippa tänka på allting, slippa känna allting och bara för en stund få må bra. det ska bli så jävla underbart. har därför bestämt mig för att de numret jag har i bosnien ska ett fåtal personer få. och sen får det räcka. för jag orkar faktiskt inte. vill bara släppa allt en liten stund.
det är även vid såna här tillfällen man ser vem som anstränger sig mest. tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0