so glad, so glad, you know it!

sån fjant sån fjant, you know it.
har precis haft en rätt så givande timma, den var rätt bra. jag gillar den timman som precis vart.
bortsett från den timman har jag vart duktig idag, lagat mat till la familja, och fixat disken. dock vart det inte så smart av mig att dra till affären för så fort jag kom hem så började jag må sämre, och affären är ca 50 meter bort. Men det är lugnt, allt är lugnt, allt är bra i mina rosa små moln. Där är livet bra. Okej, fast den kliande näsan finns där också. Det är däremot jävligt jobbigt. Fan vad det kliar, helt fruktansvärt mycket.
Men nu ska jag snart gå och lägga mig, försöka somna någorlunda i tid idag kanske? Kanske skulle det vara bra att göra det för en gångs skull. Men först, KISSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0