snygg.

får man skryta om att man var snygg i fredags? hur som helst så tänkte jag göra det, även fast det kanske kan sticka ut från normen. fan vad snygg jag var. awesome! elma också för den delen.



inte konstigt då att de gick som de gick haha.
och nu har jag druckit typ alldeles för mycket energydryck. så jag sitter här och typ skakar i benen och har typ spasmer. inte alls ovanligt för o vara jag. jag är snäppet för liten för o dricka energydryck med hög koffeinhalt! sick! blev helt galet och mina fingrar går typ 200 km/h , helt sjukt. woho!
dessutom gör jag revbensspjäll. fast tydligen är jag inte speciellt duktig på det. slängde bara in det i ugnen, och nu ser det lite ut som fan. jag är inte duktig på det här med revbensspjäll men uppenbarligen ville jag ha det idag :s och korv också! korv, vem fan köper korv?? då vart jag tvungen o köpa korvbröd också. helt åt helvete. nu ska jag använda cancerpinnar för att öka min lycka lite mer.
melesch hår hänger fult, hon tror hon stör den dumma jäveln som om jag aldrig skrivit utan o titta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0