ibland blir det inte bättre än såhär,

har ännu en gång haft en bra dag. och jag börjar trivas med att ha bra dagar. det är lite mer min grej än det där ständiga må illandet.
nu är vi klara med translation nr 6, och även våra brev och hittat skolor som vi ska kontakta. så det är typ multraaskönt. och imorgon är det bara en föreläsning som gäller och sen jobb och därefter får vi se. tror jag skulle träffa mickey mouse!
sen har jag "bara" mitt examensarbete som ska vara klart på onsdag, och juste en uppsats också. fyfan vad skolan är mysig. fyfan vad den är underbar. jag ska nog gifta mig med den. meeen jag kan inte låta bli att njuta av att jag faktiskt har två veckor i skolan som jag kommer njuta av mer än något annat i mitt liv. ska bli bra. det ska bli as bra.

och nu ska jag och sötnöten bredvid mig sova. kanske tom ihop ;-) grr. nu blir det nattinatt nikotinintag och sen dö.
god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0