det är ok,

idag har jag varit mer produktiv än vad jag varit på flera miljoner år (okej, flerafleraflera veckor/dagar). har både varit aktiv på praktiken genom att ha fått hålla i deras mentorstid där vi gjorde EQ-övningar och arbetat med morgondagens lektion. därefter spenderade jag någon timma ihop med bästis, efter att ha blivit värvade av en snubbe från amnesty. kunde inte låta bli med de söta ansiktet. men äh, dagens goda gärning får det vara. så nu stödjer jag dem med en liten summa pengar per månad. kan man bli bättre människa än så? hur som helst var dagen ihop med bästis underbar, mat på uteservering, lite för många cigg och en god cider på det.
sen när jag kom hem var jag sjukligt duktig och damsög och diskade och nu sitter jag och planerar niornas lektion imorgon förmiddag. känns rätt bra! skön känsla. ska lägga mig så fort jag kommit på titel samt vad mer jag kan skriva, då ska jag lägga mig och  läsa om the study of language för femtielfte gången och se till att INTE faila på tentan den här gången.

Nu ska jag återgå till hur man ska analysera en låt. det blir bra. snart är den här dagen över. insåg nyss var jag sysselsatt mig precis exakt varenda minut av dagen. det är underligt hur det undermedvetna funkar.
4 år går väldigt fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0