I'm sorry, I know I suck.

Okej, nu har det gått en hel vecka sen jag bloggade sist, och J frågar ofta varför jag inte bloggar längre. Tråkigt nog så har jag varit för lat för att lämna in min sladd på lagning och få igång min älskade lilla dator. Måste göra det ganska så omgående dock. Tråkigt dagar som dessa när jag suttit hemma hela dagen pga sjukdom och inte haft något att göra. Tittat på dålig tv för jag inte orkat ställa mig upp och byta kanal, eftersom våran tvdosa gick sönder för två dagar sen också.
Blir hemma imorgon också tyvärr. Så jävla tråkigt men tror det blir bättre så. Ska vakna tidigt imorgon och kolla hur jag mår, om jag mår bättre ikväll och imorgon bitti så åker jag nog till jobbet ändå. Bara låta bli att lyfta tungt så blir det bra. Ja, smarta jag har fått en muskelinflammation i ryggen. Visste att det skulle gå åt helvete snart, med tanke på hur ont jag haft det på sistone.

however, ska snart lägga mig och glo på GG, tydligen ska de nya avsnittet vara cpbra. Så, can't wait!
Tråkigt utan J här, men han måste få umgås med sina vänner ibland haha.
Utöver det så leker livet ganska så mycket. Allt rullar på som det ska och jag är lycklig. Förutom att bästa vän sitter fast i ryssland i vem vet hur länge?!
Jag som inte gillar julen, eller firar den för övrigt, vill julpynta, julbaka och hela faderuttan. Tönt-Melisa har gått och blivit helt ställd av mysiga julkänslorna man får när man går inne i stan med all fin julbelysning. Måste bara hitta tid för julpynt och julbak! Äta halva pepparkaksdegen och göra resten, göra knäck också.

Längtar även lite till jul då vi ska hem till både min mor & sefik och j's föräldrar. Fira jul hos dom, och mamis födelsedag den 25e. Ska bli jävligt mys faktiskt.
Nu är GG klart och jag ska spendera resten av kvällen i sängen. Förlåt för tråkigt inlägg, men allt är så bra så finns inte så mycket att uppdatera om. Det jobbas, det sovs, det äts, och det sprids lycka i min kropp.

Love, M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0