Fisig.

Är så förbannat jävla trött ikväll. Det är en läskig trötthet. Har även en orolig känsla i magen, jag undrar hur det går för min vän. Har varit tomt på ord i flera flera timmar nu och jag kan tänka mig att det inte är världens lättaste grej att hantera för tillfället. Och jag kan inte låta bli att oroa mig och kan inte låta bli att undra hur det handskas.
Utöver denna oroliga känsla i magen har magen även varit lite gasig, så jag har legat här och fisit halva kvällen. Fruktansvärt skönt, dock förstår jag inte riktigt varför jag inte dragit av mig byxorna än? Vanligtvis åker de av så fort jag stängt dörren bakom mig. Dessutom skulle det se så fruktansvärt sexigt ut nu när primarkstrumpbyxorna gick sönder något så fruktansvärt idag i skolan varenda gång jag fick dra upp det efter alla mina pisspauser, helt seriöst gick jag nog på toa 6-7 gånger i skolan idag läskigt som fan, så jag har två hål på varsitt lår nu. Sexigt sexigt. Nästan lite sådär rockbrudigt, fast istället för sönderrivna strumpbyxor är det bara två feta hål.
Annars ringde karina nyss med trevliga nyheter, csn har godkänt mitt lån samt att det vankas fest på fredag. Och fredag är om enbart två dagar. Förstår ni hur bra det är? Då ska vi skaka en hel del rumpa, och antasta lammkött. Det känns bra. Och förkröka hemma hos mig. Det ska också bli bra. Jag behöver detta känner jag.

Utöver alla dessa goda och underbara nyheter har den här dagen varit allmänt skit. Ni vet när man har 1000 saker att säga till någon , men inte får möjligheten att säga något? Ja, ungefär så är det. Och när det blir så känner jag bara för att inte säga något mer alls. Utan bara vända ryggen till och låtsas som att det regnar. Regn är ju trots allt mysigt. Ibland iaf.
Men snart är det sommar, det vet jag eftersom att jag idag hade på mig mina converse. Båda paren dessutom. Det var nästan som en orgasm. Gud vad jag älskar mina skor. Dom är som mina barn.
Förövrigt så kom även siffror på vad som ska betalas per månad för lägenheten för tillfället fram idag, det blir till att punga fram 3700:- per månad på bara hyra och ränta. Nu ska jag vara duktig och räkna pengar och se vad min ekonomi vill tillåta mig att köpa den 25e februari. Kanske några nya fina skor och nya fina tröjor jag såg inne på H&M igår. Det här med att vara vuxen och betala hyra, ränta, internet, telefonräkningar, skatt och gud vet vad mer måste man blanda med att slösa pengar på sånt som är lite trevligt också som gör en lite snygg också. Den där kavajen kommer sitta som den kommer sitta på mig.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0