nu så.

Nu kanske jag ändå borde ta tag i allt jag behöver göra? Städa, duscha och diverse annat. Känns som att det är lite sådär att jag varken duschat eller borstat tänderna sen 2009. Men va fan, igår låg jag däckad i soffan, idag låg jag däckad i soffan. Nu ska jag ju flytta på mig. Jag ska duscha och borsta tänderna idag. Lovar det. Måste det. Sen kanske tom ta ett eller två steg utanför lägenheten och köpa mig en cola, är sugen på mat och till maten behöver man cola.
Blir nog kyckling idag. Ovanligt? Nej inte riktigt. Tänkte göra lax, men sparar det till imorgon istället tror jag.
Ungstekt kyckling meed makaroner? Eller med potatismos? Eller nej, med nudlar får det bli! Godast så i think:-)
Och sen i natt får sambo ta med mat från jobbet höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0