Is on the go..

Nu sitter jag på tåget hem och bloggar, för vet ni vad jag kom på? Att när J lånade min väska, så la han även ner sitt mobila bredband där, och vet ni vad jag hade i väskan när jag kom hem till mor och sefik? Jo hans mobila bredband. Så nu, istället för att göra något vettigt som plugga de typ två timmarna jag kunnat ha igång datorn har jag bara hängt på facebook, och läst bloggar. Iofs, det är 40 minuter kvar av de två timmarna jag ska ha haft.
Innan jag insåg att jag faktiskt hade med mig det mobila bredbandet så har jag försökt sova, och även lyssnat på ungen i sätet bredvid (typ) när hon gapar och skriker, och hennes älskade whitetrash mor som säger "jag orkar inte längre, jag orkar inte längre" Trevligt det där.
Jag är dessutom den enda människan som tar för mig lite för mycket här, jag har två säten för mig själv. Fruktansvärt skönt. Kan jag sträcka ut benen när jag vill, och sova lite kanske också.
Fan vilka fula människor det finns här i världen.. Det är hemskt egentligen.

Ja, jag är måttligt road. Sjukt uttråkad om jag ska vara helt ärlig, funderar på att gå och köpa typ en macka bara för att jag ska ha något att göra. Men det känns onödigt att slösa pengar. Speciellt när jag är sjukt sugen på att kunna käka sushi när jag kommer hem, och jag inte riktigt vet om jag har pengar till sushi.. Hmpf, fan för försvunnen internetdosa.
Nu går jag och köper en macka.
Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0