Han.

Okej, nu har han bestämt sig för att behålla sitt skägg hela vintern, och vägrar lyssna när man säger att nej - det är inte snyggt!
Så precis innan han sprang iväg till tåget frågar han om han är snygg, och jo visst är han det, men skägget ser så jävla malplacerat ut att jag inte kunde låta bli att skratta först. "Men svara då!" skriker han och ballar ur, när han sen stänger dörren skriker han "hejdå älskling, jag har borderline!"
En helt vanlig dag i kollektivet.
Nu ska jag käka nudlar till frukost för flingorna ihop med yoghurten smakade ungefär lika gott som skrumpna jordgubbar. jätteäckligt med andra ord. så ska jag titta på nyaste avsnittet av himym, som jag har väntat.



som jag saknar detta.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0