As i've said before..

"förlåt för att jag inte skrivit på ett tag men jag har varit upptagen med mina riktiga vänner" I detta fall med mitt riktiga liv. Har inte haft en ledig stund sen lördagkväll! Och den här helgen har varit så perfekt gjord. Visst kan det tänkas vara elakt mot den som varit i smärta 90% av tiden men jag har inte kunnat låta bli att njuta. Den har innehållit allt från bio till mysspelning med sköna människor till oc-marathon, kladdkakebakning till sjunga bsb sent in på natten. Just nu sitter jag och käkar frukost, min arbetsdag börjar om ca 4 min men iom att vi hade stängt igårkväll är det mesta förberett redan. Vilket innebär världens slappaste förberedelsedag! Vilket KAN vara skönt iom de få timmars sömn jag fått i mig. Nu ska jag överleva dagen med hjälp av en väns råd (som jag då inte kan skriva ut, men tänka för mig själv)! Awesomeness.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0