dumma hosta :(

Jag som skulle iväg och träna idag får ligga hemma. Hela dagen har jag låtit som en kille i 14 års åldern som precis kommit i målbrottet , och det har inte varit jättekul iom att vi har en del gäster och jag pratar en del under en dag. Så min hals vill mörda mig och typ skära upp mig inifrån eller något.
Men jaja, såg precis Allan i two and a half men täckt med badskum så ni kan väl tänka er vad jag fick för idé? Ska ha lite tjejkväll med mig själv, tända ljus, göra te, och köra hemmagjord ansiktsmask och raka mina ben och ligga i badet och slappna av och pilla med mig själv, tänkte jag nästan skriva, menar mer ta hand om mig själv. Och vila efter en öh hård helg? Nej jag vet inte. Men vila kroppen och ge den lite lugn och ro. Jag har kommit fram till att den behöver detta.
Och fan vad skönt det ska bli också! Så kommer jag göra pannkakor sen, eller ge det ett försök till pannkakor när jag är uppe ur badet sen.. Får se om jag lyckas, det är ju en av mina mål jag behöver lyckas med nu som ensam.
Dock är jag hungrig redan nu, så mitt bad krockar lite med min mages planer, men vi får se lite hur jag löser det.
Trycka i mig lite chips funkar alltid!
Så ja, utöver det hade vi en rätt nice dag på jobbe idag. Lugnt och skönt som alla andra måndagar, efteråt var det en promenix i stan med tjejerna, sen satt jag och tinis och pratade på donken och åt lite. Vad jag suktade efter donkenmat, fick suget igårkväll redan när jag såg donkenreklam på tv.
Iom att jag ska försöka sova i sovrummet ikväll blir det en tidig kväll ikväll.
Så, so long lovers, M.
Jag och söttina inne på tjejernas på vårat älsklingsställe, haha not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0