Eller inte.

Idag skulle jag förklara vad föregående rubrik stod för, vi skippar det. Det är numera inte väsentligt längre.
För tillfället håller jag på och överför bilder från iphone till min brors minimini dator, som jag inte förstår till 100%. Vägrade ladda ner skype så blev ingen pratstund med mami ikväll. Får se till att komma ihåg att skicka iväg min laddare till min dator på lagning så jag kan börja använda min älskling igen. Men det är så frustrerande när försäkringen försvinner när man väl använder sig utav den.
Annars så packar jag en väska också. Vart ska jag då, tänker man? JAG ska faktiskt ingenstans. Mer än så säger jag inte. Trots att det finns en hel del jag skulle vilja säga.
Idag har jag ännu en gång varit duktig och tränat, vilket var fruktansvärt skönt. Blev lite mer kondition idag än igår. Måste börja jobba på min kondition om jag ska orka börja jogga ute i sommar! Oväntat att höra från mig? Öhh jaaa.
Och jag köpte inte bara massa onyttigheter, utan även världens bästa blandning, avokado, räkor och kesoo. Mumma! Morgondagens före-middagen rätt (aka mellanmål? eller?)
Sådär nu kommer natt nr 2 and every other natt också , så nu ska jag schlafen.
Bjuder på lite konstverk jag gör när jag är måttligt uttråkad på pendeltågen.
Lots of love, M.
Enjoy enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0