welcome!

Nu är lgh efter många om och men klar, eller ja om vi bortser från att de nya garderoberna inte är uppe, och inte heller hyllor och inte heller hatthyllan. Men allt annat är färdigt och ser sjukt bra ut. Eller iofs, en nya matta ska jag ha också. Sen är jag finito. Eller ja, ska ju självklart måla om, men det blir vid något annat tillfälle. Hursomhelst, hittills är jag superdupernöjd.
Och glad att efter så jävla mycket kämpande med möbler och skadade fötter och läskiga källare , så är jag gladare än igårkväll, så gladast i världen x2.
Ville gärna hinna träna idag också, men det får bli imorgon. Så från och med imorgon, så blir det hårdträning 2-3 månader framöver. Då fan kommer det synas resultat. Och då fan kommer jag vara så stolt över mig själv, och tusen gånger mer nöjd med mig själv. MEN bara för att försäkra, jag kommer vara mest nöjd med den psykiska styrkan som växer för varje träningspass, och varje tillfälle man tar i mer.
Nu ska ni få se lite skillnader på hur de såg ut innan och hur mitt hem ser ut nu för tiden.
Vardagsrum + mullva Before the makeover.


vardagsrum + lonelyness after the makeover.
where the actions happens (tillåt mig att skratta, minns inte sist någon action hände där) + muu after the makeover


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0