att vara ett med iphone.

Sitter för tillfället på tåget heem mot mami, eller ja till herrljunga där hon ska hämta upp mig. Insåg efter 2 timmars åkande att man kan ha internet på dator via iphone. Insåg även då hur mycket enklare livet blir med en iphone... som att leva i en fantasivärld där allt går att ordna med några enkla klick på mobilen.
Är som sagt på väg hem till mami, inte träffat dem sen slutet på maj så det ska bli skönt att träffa familjen igen. Måste dock erkänna att det inte känns som det var så "länge" sen,  kanske för tiden gått så oerhört fort eller för att 1,5 månad inte är så lång tid om man jämför med hur lång tid som brukar gå vanligtvis? Kanske kanske.

Bästa melesch var snäll nog att låna ut sin dator till mig, förvisso för att jag skulle kunna plugga men det här är bra det också. Försökte plugga lite, men det gick inte så bra.. Fastnade bara så jag försöker senare ikväll eller imorgonkväll.
Utöver det är jag jättehungrig och hoppas på att det finns någon god mat klar hemma hos mami, brukar oftast finnas men iom att hon förmodligen åker hit direkt efter jobbet blir det kanske inte så lätt att ha någon mat klar..
Ska väl försöka blogga lite nu när jag inte sitter ihop med hjärtat och har annat för mig. Kanske händer något kul  under den här vistelsen i lilla emtunga/vara/lischöping/trollhättan. Ska ändå få träffa märy på lördag och elma på måndag, och tydligen ska vi bli fulla på måndag! Med  alla andra äckliga människor i lilla lisch. Mys! Inte alls nostalgi på hög nivå..

Ska även göra mitt bästa för att klara av sex dagar utan mitt hjärtaa. Det värker redan, konstigt nog. Att vara medveten om att inte få vara nära på sex dagar. Längtar redan tills på tisdag, men det behöver vi inte säga högt för då blir min familj ledsen kanske.. Oj, nu är vi framme i skövde, usch halvångest hoppas ingen jag känner sätter sig på tåget, är så jävla äcklig idag oduschad och luktar snusk - valfritt att tolkas hur man nu vill!




Bilden har absolut ingenting med inlägget att göra men tyckte om den så ville visa upp den då, nu är det bara en halvtimma kvar av resan.. finally!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0