död.se

Oj vad jag är trött idag! Trots att jag knappt fick i mig någon alkohol igår så känns det som att jag är helt sönder. Kan iofs bero på att jag nyligen varit sjuk och kanske inte smartaste att gå ut då. Men vi dansade bara. I 2 timmar i princip. Sen åkte vi hem. Börjar bli lite smått gamla, det räckte. Klubben stängde inte förrän 5 men vi kände oss tillräckligt urdansade och tillräckligt trötta för att kunna åka hem. Så vid halv tre hämtade vi jackorna och åkte hemåt.
Bästa med kvällen var att jag fick med mig en galge hem! En sån som jag behöver till min klädstång. Hah! Och han i garderoben trodde inte jag skulle kunna komma ut med den, pfft där fick han. Stoppa in den i min tjocka jacka och gick min väg. Nu har jag en galge extra. Lätt värt det. Ska jag pröjsa 30 kr för att hänga in jackan kan jag lika gärna få med mig galgen hem, med andra ord köpte jag mig en galge igår! Smart Melisa.
Utöver det var kvällen riktigt nice. Musiken helt ok, ett av dansgolven var helt stört ljus man blir helt dum i huvudet och det andra var världens minsta men med riktigt skön musik. 
En sak jag blev besviken på var mänskligheten. Alltså visst jag förstår vi lever inte på 40-talet längre men seriously, vart är respekten för tjejer? Blir så jäkla ledsen om man står och snackar med någon och sen helt plötsligt kommer sex-antydningarna och jag vill inget annat än skjuta mig själv och gå därifrån. Varför i helvete kan man inte börja prata med någon utan att nämna ämnet sex? Visst jag förstår - vad ska man förvänta sig när man är på en nattklubb, alla är väl där för att få ligga. Men om man inte är det då? Nä där sa det stop för mig och det var dags att gå hem. Synd att det gått så långt!
Jaja, innerst inne är jag väl en obotlig romantiker, what to do what to do. 

Nu ska jag diska och göra burgare. Iom att så fort två tjejer är i en lgh tillsammans så innebär det kaos och storstädning dagen efter. 
Lagt i första tvätten så nu ska man vara lite duktig. Dessutom kanske det blir en kladdkaka bakad här ikväll , vi får se hur sugen jag är på det. 
Insåg tidigare idag att på två veckor har jag nästan käkat upp 2kg mjöl... Jävla ustipke! 


Ps; Bild bjuder jag på sen, måste anstränga mig med att överföra osvosv - jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0