Jobb

Är på väg mot jobbet nu. Magen mår relativt bra. Känner mig hungrig men illamående samtidigt.
Idag har mitt matintag bestått av ca 5 st knäckebröd med smör samt lite cornflakes med valio.
Ska försöka äta något mer på jobbet innan jag börjar.

En sak jag funderar på, rumpa i all ära, MEN de tjejer som går runt med tights som byxor, alltså inte tröjor som åtminstone täcker halva rumpan - inser inte dom att man kan se hela härligheten? Oftast är tights inte så jättetjocka och oftast så är de extra uttöjda över rumpan vilket gör dem något genomskinliga, förstår inte tjejer det? VILL dom visa hela rumpan och "hej idag har jag svarta string på mig, titta så får du se"
Såg nyss en jävligt saftig rumpa på tuben, hon flashade verkligen ALLT typ och den tjejen hade verkligen rumpa och ibland önskar jag att jag själv vägde några kilon mer och att jag hade lår och rumpa som den här tjejen hade..
Istället blir jag dålig i magen och kan inte äta, utan det bara sprutar ur mig (mysig info va) och så tappar jag kilon. Jävla typiskt va.

Jaja snart framme. Gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0