en vecka senare..

Sitter just nu på tunnelbanan och är på väg in mot jobbet. Efter en lång vecka väntar en lång helg. Jag har haft saker att göra sen i måndags, bästa systeryster kom måndag eftermiddag och utöver häng med henne där vi hittat på massor så har jag även haft praktik att gå till, gruppmöte och allt som hör till skolan.
Idag har jag tvättat lite och tittat på mina serier, halvchill dag. Meeen självklart väntar jobb så man får inte riktigt tagga ner än. Wonder when... har tankar på att åka hem till mami och sefik och vara där några dagar så jag får vila lite från allt som behöver göras här.

however, märy n me vi har vart på engelen och tittat på shirins klass när de uppträtt, o vi har varit på norra brunn och tittat på stand up vilket var awesome. Vi satt och drack grasshoppers som smaka asbäst och hedrade raj ;)

Nu är jag snart framme så ska sluta skriva meningslösa saker.
Mvh,
tråkig tjej med tråkigt liv atm.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0